10 prostych wskazówek, jak odnieść sukces w marketingu bezpośrednim

Udostępnij

Marketing bezpośredni jest potężną metodą reklamy, ponieważ pozwala firmom kierować potencjalnych konsumentów z konkretnym celem konwersji jak najwięcej odbiorców, jak to możliwe. Marketing bezpośredni może przybierać wiele form, w tym e-mail, reklamy w mediach społecznościowych, a nawet rozmowy telefoniczne, jednak termin ten jest najbardziej kojarzony z drukowanymi listami wysyłanymi do naszych domów na bieżąco.

Nie bez powodu w coraz bardziej cyfrowym świecie wciąż otrzymujemy namacalne promocje. Wykorzystując sprawdzone strategie direct mail, w tym segmentację rynku i przekonujące wezwania do działania, znacznie zwiększasz swoje szanse na pozytywny zwrot z inwestycji. Postępuj zgodnie z poniższym 10-stopniowym procesem, aby rozpocząć marketing bezpośredni już dziś!

1. Budowanie marki / tworzenie logo

Logo jest graficzną reprezentacją Twojej firmy i jednym z najważniejszych aspektów budowania świadomości marki wśród Twoich klientów. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na zaprojektowanie własnego, czy skorzystasz z usług GotPrint w zakresie projektowania logo, ważne jest, aby logo marki odzwierciedlało styl i wizerunek, który stara się przedstawić.

2. Tożsamość korporacyjna

Tożsamość korporacyjna odgrywa ważną rolę w tworzeniu wiarygodności marki. Ten szeroki termin obejmuje wartości marki, jej cel i elementy projektu - wszystko, co odróżnia Twoją firmę od innych. Wszystkie materiały drukowane i marketingowe Twojej firmy, w tym wizytówki, papier firmowy, koperty i oznakowanie, powinny być tworzone z myślą o jej tożsamości korporacyjnej.

3. Konsultacje marketingowe

Skorzystaj z bezpłatnych, niezobowiązujących konsultacji marketingowych GotPrint. Pomagamy nowym i ugruntowanym firmom generować pomysły na to, jak zdobyć więcej klientów, poprawić istniejące promocje i zbadać skuteczne metody marketingu swoich produktów/usług. Zadzwoń do nas (877-922-7374 opcja 3) i daj nam znać, jak możemy pomóc.

4. Bezpośrednie pocztowe karty pocztowe

Dobrze zaprojektowane pocztówki są jednym z najlepszych narzędzi, które możesz wykorzystać do promocji swojej firmy. Pozwalają one na skuteczną i efektywną kosztowo sprzedaż Twojej firmy docelowym klientom, a dodatkowo łatwo jest śledzić wyniki! Na GotPrint, możemy zintegrować projekt, drukowanie i usługi pocztowe, co pozwala w pełni korzystać z naszego procesu all-inclusive i obniżonych stawek pocztowych.

5. Broszury Direct Mail

Broszury odgrywają istotną rolę w procesie marketingowym; skuteczna broszura może działać jako doskonały przedstawiciel handlowy dla Twojej firmy! Ten wszechstronny element informuje klientów o Twojej firmie i może dostarczyć istotnych szczegółów na temat Twoich usług i/lub produktów. GotPrint oferuje wiele rozmiarów, opcji papieru i składania dla druku broszur - możemy je również zaprojektować i wysłać. Po prostu wybierz format, który preferujesz, a my zajmiemy się resztą. Zobacz naszą stronę poświęconą marketingowi bezpośredniemu, aby uzyskać dodatkowe informacje.

6. Ulotki i broszury

Ważne jest, aby inwestować w różne działania marketingowe, aby potencjalni klienci poznali Twoją firmę i od razu pomyśleli o Tobie, gdy będą potrzebować Twoich usług. Ulotki, na przykład, są idealne do rozdawania informacji. Mogą one w zwięzły sposób przekazać informacje o firmie, wydarzeniu lub usługach.

Oczywiście, nie zawsze łatwo jest podsumować ofertę firmy na jednej stronie. Drukowanie miesięcznego lub sezonowego katalogu jest kreatywnym sposobem na promowanie produktów i usług Twojej firmy w atrakcyjny sposób. Atrakcyjne i dobrze zaprojektowane broszury lub katalogi mogą przyciągnąć wielu potencjalnych nabywców, dlatego też firmy każdej wielkości wykorzystują je jako część swoich strategii direct mailingowych.

7. Osobiste powiązania

Drukowane materiały sprzedażowe to niezbędny atut dla zdrowego rozwoju biznesu. Osobiste kontakty z klientami, których nowoczesna technologia nie jest w stanie zapewnić, to wciąż doskonała strategia marketingowa. Produkty te są często wykorzystywane przez lokalne i krajowe firmy w celu zwiększenia zaangażowania (i przychodów):

    Zawieszki na drzwi są przeznaczone dla klientów indywidualnych i są doskonałym substytutem "akwizytora od drzwi do drzwi". Wizytówki stojakowe są eksponowane w stojakach w recepcjach biur, restauracjach, hotelach i innych miejscach o dużym natężeniu ruchu. Wizytówki Rip występują w formie zawieszki na drzwi lub karty stelażowej z wygodną do odczepienia wizytówką. Pozdrowienia są punktowane i składane dla czytelności po obu stronach i mogą być ustawione pionowo na każdym liczniku biznesowym.

8. Produkty Promocyjne

Zwiększ świadomość marki dzięki produktom promocyjnym, które zostały spersonalizowane z nazwą i logo Twojej firmy. Popularne gadżety reklamowe to:

    Teczki prezentacyjne mogą być używane do przechowywania istotnych dokumentów zorganizowanych w jednym miejscu. Wykorzystaj teczki do umieszczenia w nich wizytówek, ulotek i innych materiałów marketingowych. Niestandardowe notatniki utrwalają wizerunek Twojej firmy i służą jako praktyczne prezenty dla handlowców, którzy mogą je rozdawać zainteresowanym stronom. Markowe kubki mogą być spersonalizowane z logotypami, hasłami i obrazami, dzięki czemu Twoi klienci będą przypominać o Twojej firmie przy każdym łyku. Profesjonalne i eleganckie, spersonalizowane podkładki pod mysz będą reklamować Twoją firmę na wyciągnięcie ręki. Na podkładce jest mnóstwo miejsca na zdjęcia, informacje kontaktowe, pomocne wskazówki i wiele innych. Kto nie kocha darmowej koszulki? Nasze niestandardowe koszulki są dostępne w kilku kolorach, stylach i rozmiarach, a dodatkowo możesz drukować pełnokolorowe wzory z przodu, z tyłu lub na obu.

9. Przemyślany projekt graficzny

Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu materiałów drukowanych. Czy paleta kolorów pasuje do wizerunku marki? Czy tekst jest łatwy do odczytania? Czy zdjęcia jasno oddają to, co sprzedajesz? W przypadku materiałów wysyłanych pocztą, czy przestrzegasz przepisów USPS® dotyczących umieszczania/naklejania adresów?

Jeśli potrzebujesz usług projektowania graficznego, nasz wewnętrzny zespół projektantów może pomóc Ci w realizacji tego zadania. Po prostu dodaj usługi projektowe do swojego produktu podczas składania zamówienia, a projektant-ekspert będzie z Tobą współpracował, aby stworzyć oryginalny projekt, który wywrze pozytywne i trwałe wrażenie. Jesteśmy dumni z naszej pracy projektowej i upewniamy się, że klienci są zadowoleni z całego doświadczenia i produktu końcowego. Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń pod numer 877-922-7374, opcja 3.

10. Profesjonalne Usługi Mailingowe

Marketing bezpośredni nie musi być przytłaczający. Skorzystaj z niedrogich i wygodnych pakietów marketingu bezpośredniego GotPrint, które pomogą zapewnić sukces Twojej następnej kampanii mailingowej! Będziesz czerpać korzyści z naszych obniżonych stawek za usługi pocztowe, opcji drukowania premium i wieloletniego doświadczenia. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę Usługi marketingu bezpośredniego lub zadzwoń do nas pod numer 877-922-7374, opcja 3.