W jaki sposób interaktywne reklamy drukowane podnoszą jakość wydruku?

Udostępnij

Treści są królewskie, ale dekrety o danych: wchodzisz czy nie?

CMO są na linii, aby udowodnić przyzwoity zwrot z inwestycji za pomocą swoich marketingowych dolarów. Dzielą się z Tobą miejscem na tej linii: jeśli nie możesz udowodnić swoich działań marketingowych, jeśli nie masz danych, aby udowodnić swój marketing się opłaca i zwiększa ich wynik końcowy, to jesteś zastąpiony przez kogoś, kto może.

Wiemy, że AR to warstwa cyfrowa w świecie materialnym i jest widoczna za pomocą smartfonu/urządzenia mobilnego. Kiedy ta cyfrowa warstwa jest nad drukowaną reklamą - a czytelnicy wchodzą w interakcję z AR-THAT jest wtedy, gdy dzieje się magia.

Prawdziwa magia pojawia się jednak tylko wtedy, gdy Twoja treść rezonuje z Twoimi czytelnikami: nie puchnie, tylko treść. Czysta rozrywka AR to passé, np. reklama cyfrowa Esquire's 2009 AR. Czytelnicy się nie zgodzą. Byli tam, zrobili to: Wasze oceny danych są skazane na nurkowanie z nosa.

Treści są królewskie, ale dekrety o danych: wchodzisz czy nie?

CMO są na linii, aby udowodnić przyzwoity zwrot z inwestycji za pomocą swoich marketingowych dolarów. Dzielą się z Tobą miejscem na tej linii: jeśli nie jesteś w stanie udowodnić, że Twój marketing działa, jeśli nie masz danych, aby udowodnić, że Twój marketing się opłaca i zwiększa ich wynik finansowy, wtedy jesteś zastąpiony przez kogoś, kto może.

Twoi czytelnicy poszli dalej: chcą interaktywnych reklam prasowych. Uwolnij wyobraźnię swoich czytelników. Daj im treść, która tworzy doświadczenia, treść, która jest katalizatorem ciekawości napędzającym ich do przodu.

Żeby było jasne: musisz przenieść swoich czytelników z 2D do 3D, do świata, który zachwyca, do świata, który tworzy nowe doświadczenia wzroku, umysłu i emocji. Skuteczne reklamy cyfrowe AR wymagają treści zorientowanych na klienta: pozwól czytelnikom zagłębić się w te treści.

Śledzenie ROI dzięki interaktywnym reklamom AR w druku

Nie chodzi tylko o twoich czytelników. Chodzi również o twoich klientów. Musisz udowodnić, że ich marketingowe dolary się opłacają. A także o ciebie, o twoją przyszłość. Więc, pytanie brzmi: czy AR może śledzić interaktywne reklamy drukowane? Czy te reklamy mogą udowodnić, że zaangażowani, dobrze się bawiący czytelnicy, w pełni świadomi marek swoich klientów, zwiększają zyski? Tak. Tak, mogą.

Na przykład:

  • Włoska firma VESPA, produkująca skutery, pozwoliła użytkownikom "zbudować" swój własny skuter i użyła geotrasingu, aby dać wskazówki najbliższemu dealerowi Vespa.
  • VOLKSWAGEN zaprezentował swój nowy Passat. Użytkownicy zobaczyli nowe funkcje, wybrali swoje preferencje - nawet na wirtualną jazdę testową.
  • FORD EXPLORER użył kodu QR w swojej reklamie do druku cyfrowego. Kiedy użytkownicy zeskanowali kod, zrobili "wycieczkę" SUV-em.
  • Brytyjski łańcuch pokarmowy, TESCO, wykorzystał cyfrowy interaktywny AR w swoim Real Food Magazine otrzymując głośny 60% wskaźnik kliknięć. Receptury, filmy, zakupy online były zawarte w kodach na jego stronach.

Aby przejść z wersji 2D do 3D, potrzebna jest technologia. Wszyscy wiemy, że interaktywne reklamy drukowane AR zawsze wzbudzają zainteresowanie czytelników. Któż może odrzucić pokusę zobaczenia, jakie funky treści ma dla nich reklama AR. A kiedy smartfon wychodzi i aplikacja się włącza, wszystkie systemy działają: uruchamiane jest geocelowanie, uruchamiane jest śledzenie danych. Co robi geocelcelowanie? Pozwala na zbieranie danych GPS ze smartfonów i innych urządzeń mobilnych, a następnie wykorzystanie tych danych do wyzerowania lokalizacji każdego użytkownika i wysłanie informacji specyficznych dla danego obszaru.

W jaki sposób? Za pomocą wyskakujących okienek, konkretnych kodów kuponów, kodów QR, specjalnych adresów URL, znaczników, linków, georeferencji, kierunków, a nawet zakupów online.