Produkty Promocyjne: Sprawianie, by były popularne

Udostępnij

Czy wiesz, że produkty promocyjne są najskuteczniejszym sposobem skłonienia konsumentów do podjęcia działań? Spośród 89 procent konsumentów, którzy otrzymali produkty promocyjne w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, 79 procent badało markę, a 83 procent jest bardziej skłonnych robić interesy z daną firmą.

Odpowiednio zaprojektowane produkty promocyjne zwiększają rozpoznawalność marki i lojalność klientów. Produkty te mają również niesamowity zasięg. Kiedy ludzie używają swoich produktów promocyjnych, inni widzą je również.

Jeśli masz zamiar cieszyć się korzyściami płynącymi z produktów promocyjnych, musisz sprawić, że będą one pop. Poznaj kilka wskazówek dotyczących projektowania, które pomogą Twoim produktom promocyjnym generować wyniki.

Zaczyna się od celu

Każda kampania marketingowa powinna mieć swój cel. To samo dotyczy produktów promocyjnych. Co chcesz osiągnąć dzięki swoim produktom promocyjnym? Czy chcesz zwiększyć rozpoznawalność marki? Może chcesz przyciągnąć nowych klientów lub zachęcić obecnych do ponownego zakupu. Może nawet chcesz wprowadzić na rynek nowy produkt. Jest wiele opcji, więc wybierz swój cel zanim ruszysz do przodu.

Pomyśl o rodzaju przedmiotów

Nie chcesz, aby Twoje artykuły promocyjne wylądowały w szufladzie lub szafie, nieużywane i niewidziane. Te przedmioty nie pomogą Ci. Zamiast tego wybierz przedmioty promocyjne, które ludzie będą używać. Przedmioty techniczne, koszulki, butelki na wodę i notatniki to przedmioty, z których ludzie korzystają, ale to tylko przykłady, ponieważ na dzisiejszym rynku opcje są nieskończone. Pomyśl o swojej branży i rodzaju przedmiotów, których twój rynek docelowy będzie używał na co dzień lub co tydzień.

RELATED POST: 10 PRZEDMIOTÓW PROMOCYJNYCH, KTÓRE LUDZIE TRZYMAJĄ W SWOICH SAMOCHODACH NA ZAWSZE

Połącz swoją markę z przedmiotem

Twój zespół projektowy musi połączyć wybrany przedmiot z Twoją marką. To właśnie tutaj pojawia się kreatywność. Na przykład, załóżmy, że jesteś właścicielem firmy hipotecznej, która oferuje niesamowite oprocentowanie. Twój przedmiot promocyjny może być zabawnym nożykiem do pizzy, który zawiera słowa takie jak "Pokrój stopy procentowe swojego domu". Slogan wiąże produkt z marką w sprytny sposób. Jeśli podoba Ci się pomysł z kutrem do pizzy, istnieją pewne slogany, które można wykorzystać z każdym biznesem: "Thanks for a Slice of your Business!", "Cutting Costs is our Specialty", "Anyway you Slice it, We Deliver" i "A Cut A Cut above the Rest!".

Zachowaj prostotę

Chcesz, aby Twoje artykuły promocyjne zapadały w pamięć. Aby to osiągnąć, należy zachować prostotę projektu. Czysty, niedopowiedziany projekt przechodzi długą drogę w przypadku przedmiotów promocyjnych. Ludzie chętniej korzystają z przedmiotów, które ograniczają elementy brandingu. Nadal powinieneś używać projektu i logo swojej marki, ale nie szalej z tym zbytnio, bo ludzie nie będą chcieli używać tych przedmiotów.

RELATED POST: 5 ELEMENTÓW DRUKU, KTÓRYCH POTRZEBUJESZ NA KONFERENCJE I TARGI

Rozważ personalizację

Prawdopodobnie nie możesz spersonalizować każdego upominku promocyjnego, ale to nie znaczy, że nie powinieneś spersonalizować niektórych z nich. Stwórz spersonalizowane upominki promocyjne dla swoich najlepszych klientów. Personalizacja jest kluczem do budowania silnych relacji.

Zacznij korzystać z produktów promocyjnych już dziś

Wybór produktów promocyjnych może wydawać się trudnym zadaniem. Od wyboru odpowiedniego produktu, do wymyślenia brandingu i tagline, może to być dość skomplikowane. Na szczęście, Ironmark jest zawsze tutaj, aby pomóc. Z wieloletnim doświadczeniem w dostarczaniu marketingu produktów promocyjnych dla klientów z różnych branż, Ironmark może zmienić Twoje marzenia o promocji w rzeczywistość. Zaplanuj czat już dziś.