Więc masz swoje wizytówki zaprojektowane, wydrukowane i dostarczone do Ciebie. Ale to nie kończy się tylko tam. W rzeczywistości, niektórzy mogą powiedzieć, że tylko łatwa część została zakończona. Po tym wszystkim, nadal musisz rozdać swoje karty do potencjalnych klientów i upewnić się, że zapewniłeś wystarczająco dużo zachęty dla nich, aby nawet skontaktować się z tobą. Yikes!
Jak to wszystko zrobić? Gdzie iść, aby znaleźć potencjalnych klientów, i jak się do nich zbliżyć? Ponieważ networking i rozdawanie wizytówek może wydawać się zniechęcające (szczególnie dla tych, którzy dopiero zaczynają nowy biznes lub poszukiwanie pracy), ponownie zwróciliśmy się do naszych doświadczonych i profesjonalnych networkerów - naszych fanów i zwolenników na naszych portalach społecznościowych - i poprosiliśmy ich o kilka słów na temat ich własnych strategii rozdawania wizytówek. Po tym wszystkim, myślimy, że kilka lat zamówień i tysiące wizytówek później, mogą wiedzieć coś lub dwa o networkingu!
Weźmy na przykład wskazówkę Joshua Munsta:
Po prostu nie możemy zaprzeczyć potędze liczb w grze wizytówkowej, prawda?
To było interesujące i wnikliwe przeczytać zakres różnych odpowiedzi, które otrzymaliśmy od Ciebie. I chociaż możesz nie zgadzać się ze wszystkimi wskazówkami, warto pamiętać, że to, co działa dla jednej osoby, może nie działać dla drugiej (i vice versa).