Porady dotyczące wizytówek

Udostępnij

Więc masz swoje wizytówki zaprojektowane, wydrukowane i dostarczone do Ciebie. Ale to nie kończy się tylko tam. W rzeczywistości, niektórzy mogą powiedzieć, że tylko łatwa część została zakończona. Po tym wszystkim, nadal musisz rozdać swoje karty do potencjalnych klientów i upewnić się, że zapewniłeś wystarczająco dużo zachęty dla nich, aby nawet skontaktować się z tobą. Yikes!

Jak to wszystko zrobić? Gdzie iść, aby znaleźć potencjalnych klientów, i jak się do nich zbliżyć? Ponieważ networking i rozdawanie wizytówek może wydawać się zniechęcające (szczególnie dla tych, którzy dopiero zaczynają nowy biznes lub poszukiwanie pracy), ponownie zwróciliśmy się do naszych doświadczonych i profesjonalnych networkerów - naszych fanów i zwolenników na naszych portalach społecznościowych - i poprosiliśmy ich o kilka słów na temat ich własnych strategii rozdawania wizytówek. Po tym wszystkim, myślimy, że kilka lat zamówień i tysiące wizytówek później, mogą wiedzieć coś lub dwa o networkingu!

Weźmy na przykład wskazówkę Joshua Munsta:

Po prostu nie możemy zaprzeczyć potędze liczb w grze wizytówkowej, prawda?

To było interesujące i wnikliwe przeczytać zakres różnych odpowiedzi, które otrzymaliśmy od Ciebie. I chociaż możesz nie zgadzać się ze wszystkimi wskazówkami, warto pamiętać, że to, co działa dla jednej osoby, może nie działać dla drugiej (i vice versa).

Tak więc, oto są, Twoje wizytówki/porady dotyczące współpracy:
Jak zauważyła Barbara Sammons, "sprawdzenie temperatury" jest kluczowe dla wywarcia pozytywnego wrażenia i zdobycia kontaktów! Mamy nadzieję, że te wskazówki dadzą Ci pewien wgląd w sytuację i pomogą Ci postawić stopę we właściwym kierunku. A jeśli masz jakieś własne wskazówki do wniesienia, pamiętaj, aby zostawić nam komentarz w tym poście.