Najważniejsze wskazówki dotyczące profesjonalnych wizytówek

Udostępnij

Tworzenie profesjonalnych wizytówek może być czasem trudnym zadaniem, szczególnie dla tych, którzy nie posiadają wysokiego poziomu kreatywności. Wiesz, co Ci się podoba, kiedy to widzisz, ale nie zawsze wiesz, jak do tego dojść. Ponieważ wizytówka jest zazwyczaj pierwszym i najważniejszym narzędziem marketingowym, którego będziesz używał do promowania swoich produktów, usług lub strony internetowej, a w wielu przypadkach jedynym, kluczowe jest reprezentowanie swojej marki w sposób, który określa, kim jesteś i co możesz zaoferować potencjalnym klientom.

Na początek, nie ma dobra lub zła. Jak wspomniano powyżej, jest to kwestia tego, co działa dla Ciebie. Oto 3 najważniejsze wskazówki, które wskażą Ci właściwy kierunek:

Projekt

Jeśli nie jesteś grafikiem, stworzenie profesjonalnie wyglądającego projektu i logo firmy może wydawać się onieśmielające, ale nie jest to tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Dobrym miejscem do rozpoczęcia jest typografia. Wybierz dobrą czcionkę, która będzie pasowała do Twojego projektu i marki. Na przykład, zalecamy używanie czcionek typu san serif, które są ostre i eleganckie, zapewniając czysty, profesjonalny wygląd. Możesz zapewnić wariantowość, wybierając wersję pogrubioną lub skróconą. Jeśli jesteś gotowy, aby wyjść poza minimalistyczne, profesjonalne pudełko, spróbuj czcionki skryptowej, ale upewnij się, że jest ona czytelna.

Walory wizualne są również najważniejsze przy projektowaniu wizytówki. Piękne zdjęcia i zabawne ilustracje są dobrymi przykładami na to, aby Twoja wizytówka wyróżniała się spośród innych. Pamiętaj, że masz również tył karty, z którym możesz pracować. Dodaj obrazek na odwrocie, który będzie uciekał poza stronę. Niezależnie od tego, czy jest to produkt, osoba czy usługa, zamieni to Twoją kartę w mini-lotkę.

Co najważniejsze, upewnij się, że masz potrzebne informacje kontaktowe przedstawione w czytelny sposób. Nie ma sensu mieć niesamowicie wyglądającej wizytówki, jeśli czcionka jest zbyt mała lub karta jest zbyt ruchliwa. Naprawdę chodzi o zrobienie dobrego wrażenia i dostarczenie informacji w czytelny sposób.

Jeśli doszedłeś do wniosku, że zaprojektowanie wizytówki jest poza Twoim osobistym zasięgiem, nie rozpaczaj. Narzędzia do projektowania online są łatwo dostępne, podobnie jak pięknie zaprojektowane szablony, które są skategoryzowane według rodzaju działalności. Dostępne są również projekty dostosowane do indywidualnych potrzeb.

Kolory

Jeśli masz logo firmy, wykorzystaj je jako punkt wyjścia do wyboru obrazów i kolorów, które zostaną umieszczone na wizytówce. Jeśli nie masz logo, być może nadszedł czas, aby je stworzyć. Logo graficznie definiuje Twoją markę w sposób zapadający w pamięć. Wybranie palety kolorów, która dokładnie reprezentuje Twoją markę nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Badania pokazują, że duży procent decyzji zakupowych klienta może być pod wpływem koloru produktu, co czyni go dobrym miejscem do rozpoczęcia określania, które z nich należy użyć.

Na przykład ciepły kolor, taki jak czerwony, wywołuje natychmiastową reakcję u ludzi. Ten kolor jest popularny w przemyśle samochodowym, spożywczym i technologicznym. Sprawia, że ludzie są podekscytowani i głodni produktów. Fioletowy i niebieski, które są chłodne kolory, umieścić ludzi w spokoju. Kolory te są przydatne w sektorze opieki zdrowotnej i finansów. Ogniste kolory, takie jak żółty i pomarańczowy reprezentują nadzieję, zaufanie i wigor, i są szeroko stosowane w domu i opieki zdrowotnej branż. Różne odcienie zieleni i brązu dobrze korelują z pogodą ducha, dobrym zdrowiem i trwałością. Zielony jest dominujący w branżach związanych z ochroną środowiska, domem i technologią, podczas gdy brązowy odnosi sukcesy w sprawach związanych z ochroną środowiska. Wreszcie, czarny i biały jest klasyczny, najbardziej popularny w odzieży i samochodach. Czerń przywołuje na myśl klasę i wyrafinowanie, podczas gdy biel reprezentuje czystość i schludność.

Ważne jest, aby zdawać sobie sprawę z psychologii kolorów, ponieważ może to zdecydowanie zrobić różnicę. Po wybraniu palety kolorów, pamiętaj, aby odnieść się do tabeli kolorów CMYK, aby upewnić się, że uzyskasz najdokładniejsze wartości kolorów dla swoich wydruków, a ostateczny kolor będzie pasował do Twojego logo.

Papier

Pamiętaj, aby wybrać wysokiej jakości papier. Zdecyduj, czy wolisz gładkie/błyszczące czy matowe wykończenie, jak również materiał kartkowy, który ma odpowiednią gramaturę do Twoich potrzeb. Na przykład, grubsze kartki, takie jak 14 lub 16 punktów, zapewniają przyjemny dotyk wagi - po prostu dobrze się je czuje w dłoni. Dodatkowo, jeśli Twoja wizytówka jest dwustronna, chcesz mieć pewność, że każda strona dobrze trzyma tusz. Powstrzymaj się od używania bardzo cienkich materiałów, takich jak 100 funtowy tekst, ponieważ nie zapewniają one trwałości wymaganej do zrobienia dobrego pierwszego wrażenia.

Papier kartonowy jest podzielony na kategorie według jego powłoki. Błyszczące wykończenia są bardzo odblaskowe i świetnie nadają się do druku w wysokiej rozdzielczości oraz do zapewnienia wysokiego nasycenia obrazów. Matowe wykończenia nie są bardzo odblaskowe i są łatwe do odczytania we wszystkich rodzajach oświetlenia. Ponadto, zapewniają one bardziej miękkie kolory niż materiały błyszczące. Jeśli Twoja firma chce zaznaczyć swoją obecność w środowisku naturalnym, rozważ papier z recyklingu 100 lb. matowa okładka z matowym wykończeniem. Jest w rozsądnej cenie, a zrobi doskonałe, pozytywne wrażenie.

Oprócz wykończenia, teksturowany papier również zasługuje na rozważenie przed podjęciem ostatecznej decyzji co do sposobu, w jaki przekażesz swoje produkty, zwłaszcza jeśli projekt Twojej karty zawiera pewne szczegóły tekstury. Może to również znacząco poprawić wygląd i odczucia związane z ogólnym projektem. Na przykład, 24 pt. Trifecta Green, 38 pt. Trifecta Black lub 38 pt. Trifecta Red to bardzo grube, trójwarstwowe materiały kartonowe o unikalnej fakturze. Zapewniają one trwałe pierwsze wrażenie i z pewnością zwiększą Państwa wiarygodność.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej w GotPrint.com, aby uzyskać więcej informacji i zobaczyć wszystkie dostępne opcje.

O autorze:

Rob S. ma ponad 20-letnie doświadczenie jako content marketer i dyrektor kreatywny. Pracował w wielu różnych branżach i lubi tworzyć treści dla różnych obszarów świata cyfrowego: od mediów społecznościowych, przez reklamy online, po kopie stron internetowych. Rob lubi sztukę, muzykę, robienie zdjęć, zarządzanie swoją drużyną baseballową, utrzymywanie dobrej kondycji fizycznej i oczywiście spędzanie czasu z bliskimi.