Właśnie założyłeś firmę i masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć budować ją od podstaw, ale czy jest coś, co przeoczyłeś? Żyjemy w erze cyfrowej, więc łatwo jest zapomnieć o najważniejszym narzędziu biznesowym, papeterii! Oznacza to rzeczywiste, namacalne materiały, które z pewnością przyczynią się do rozwoju Twojej nowej firmy. Uwierz nam, że papeteria jest niezbędna, abyś mógł zaprezentować się światu.
Papeteria na zamówienie jest pierwszym krokiem do tego, aby Twoja nowa firma wyglądała profesjonalnie i miała ugruntowaną pozycję. Kiedy już zdecydujesz się na wyraźne logo, pamiętne motto i wysokiej jakości projekt, jesteś gotowy, aby stworzyć swój pakiet papeterii. Twoje projekty powinny być mocne, ponieważ będą one identyfikować Twoją markę.
Możesz rozważyć zamówienie papieru wysokiej jakości, ponieważ papeteria będzie nie tylko atrakcyjna i doceniana przez klientów, ale będzie również powitalna i wyjątkowa dla nowych pracowników. Chcesz, aby poczuli się jak część czegoś ważnego, biznesu, który stanie się liderem w branży.
Spersonalizuj swoją papeterię z klasą i stylem. Subtelny branding jest kreatywnym i nieinwazyjnym sposobem na to, aby Twój nowy biznes znalazł się w rękach wielu osób. Twój biznes przychodzi jako pakiet, a wszystko w pakiecie jest tego odzwierciedleniem. Papeteria to narzędzia, które pomagają pokazać Twoją firmę w pozytywny sposób.
Nigdy nie wiadomo, co będzie potrzebne do Twojej dyspozycji w zakresie materiałów piśmiennych, więc stworzyliśmy listę, na której opisaliśmy absolutnie niezbędne elementy, które każdy początkujący przedsiębiorca powinien nabyć.
Wizytówki
Być może jednym z ważniejszych narzędzi piśmienniczych są wizytówki. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, nadszedł czas, aby zacząć myśleć o kreatywnych projektach dla jednej z nich. Zdziwiłbyś się, jak daleko profesjonalna wizytówka może zaprowadzić Twoją firmę, nawet dzisiaj!
Te potężne narzędzia dają Twojej grze sieciowej ogromny impuls za każdym razem, gdy podajesz wizytówkę, więc powinieneś upewnić się, że masz ich pod ręką mnóstwo, zwłaszcza na początku nowej działalności. Pomyśl z wyprzedzeniem i zamów je hurtowo dla swoich pracowników.
Dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność, mądrzej jest nie wybierać taniej drogi z wizytówkami. Włóż dodatkowy wysiłek w to, aby były one wysokiej jakości i odzwierciedlały profesjonalizm Twojej nowej firmy. Rozważ grubszy papier oraz różne kształty i rozmiary, aby Twoja firma naprawdę wyróżniała się na tle konkurencji.
Foldery
Foldery prezentacji są koniecznością, gdy jesteś wprowadzenie pakietu swojej firmy razem. Potrzebujesz trwałego miejsca do przechowywania arkuszy informacyjnych, broszur i wszelkich innych narzędzi, które będą sprzedawać swoją firmę do klienta.
Foldery pozwalają na więcej miejsca, aby być bardziej kreatywnym. Możesz zdecydować się na prostotę, lub wyjść poza samo logo i dodać przyciągające wzrok zdjęcia i grafiki. Im bardziej trwałe i interesujące są Twoje foldery, tym większe prawdopodobieństwo, że klienci będą je trzymać i zapamiętają Twój start-up.
Papier firmowy
Papier firmowy będzie odciskiem tożsamości Twojej marki. Powinien być spójny, a jego projekt powinien być profesjonalny i atrakcyjny, aby pozostał w pamięci. Każdy list, który wysyłasz jako firma, POTRZEBUJE papieru firmowego.
Standardowy rozmiar papieru dla papieru firmowego to 8,5×11 cali. Rozważ wydrukowanie go na grubszym papierze, aby podkreślić wagę i luksus Twojej marki. Jeśli jesteś start-upem, który działa w branży przyjaznej środowisku, masz możliwość drukowania na papierze z recyklingu o gramaturze 100lb, aby podkreślić swoje wysiłki w kierunku "Go Green".
Kalendarze
Kalendarz służy tak wielu różnym celom, że trudno go pominąć w Twoim pakiecie papeterii. Kalendarze są w zasadzie jak prezenty. Jeśli zainwestujesz w dobrej jakości kalendarz, klienci będą wpatrywać się w Twoje logo i markę przez cały rok. Trudno będzie im zrezygnować z Twoich usług, gdy będą mieli przypomnienie w postaci czegoś, z czego korzystają na co dzień.
Koperty
Oznacz koperty nazwą firmy, jej adresem i logo, aby odbiorcy zaczęli kojarzyć się z Twoim start-upem. Przy tak dużej ilości nowych firm, łatwo jest się zgubić w zatłoczonej skrzynce pocztowej. Wykorzystaj różne rozmiary kopert, aby zapewnić sobie widoczność. Większe koperty często wyglądają na ważniejsze niż mniejsze, standardowe rozmiary. Mimo to, nie zaszkodzi mieć pod ręką wszystkie rozmiary na każdą okazję. Najważniejsze jest to, że za każdym razem, gdy klient otrzymuje list od Ciebie, natychmiast poznaje kolory Twojej firmy, logo i inne elementy, które identyfikują Twoją działalność.
Pocztówki
Kartki pocztowe to tajna broń w marketingu drukowanym. Odgrywają one istotną rolę w zwiększaniu widoczności Twojej firmy na zewnątrz. Dobrze zaprojektowaną pocztówkę można umieścić w folderach prezentacyjnych, aby klienci mogli zabrać ją ze sobą do domu. Te pocztówki działają jako przedłużenie rozmowy, która opuszcza biuro. Jest to proste przypomnienie celów, usług i obietnic Twojej firmy, ale z kopem. Wiadomość, którą zdecydujesz się zawrzeć na swoich kartkach powinna być subtelna, ale mocna. Zdjęcia powinny przyciągać wzrok i być w wysokiej rozdzielczości.
Najlepszą częścią pocztówek jest to, że mogą być łatwo wysyłane do lokalnych dzielnic poprzez EDDM. W ten sposób będziesz miał pewność, że Twój nowy start-up dociera do właściwej grupy demograficznej.
Notatniki
Każda firma potrzebuje notatników do robienia notatek. I tak będziesz ich potrzebował, więc upewnij się, że są one markowe! Twój start-up jest na etapie budowania swojej pozycji, a nic tak nie legitymizuje jak spójność. Możesz się z nimi bawić, zamawiając różne rozmiary. Wyposaż swoich klientów w małe notatniki do pracy w podróży i duże do trzymania przy biurku.