5 szokujących danych dotyczących reklamy drukowanej, które musisz zobaczyć [DARMOWY RAPORT]

Udostępnij

Kanały cyfrowe zostały coraz wszystkie raves w ciągu ostatnich kilku lat. Coraz więcej firm przeznacza swój budżet marketingowy na kanały cyfrowe, pozostawiając ogromną szansę na zwiększenie zasięgu marki przy użyciu tradycyjnych środków marketingowych.

Ten otwierający oczy raport rzuca światło na pewne imponujące statystyki, które sprawią, że ponownie ocenisz swoją strategię marketingową w zakresie druku.

1) Ponad 40% konsumentów dokonało zakupu w ciągu ostatnich 3 miesięcy z powodu reklamy bezpośredniej poczty, którą otrzymali [1]: Wpływ reklamy bezpośredniej poczty nie może być ignorowany. Badania wykazały, że reklamy drukowane wpływają na decyzje zakupowe konsumentów i pomagają prowadzić ich w dół lejka zakupowego.

2) Ponad 50% Millennials zwracać uwagę na reklamy drukowane [2]: Chociaż millennials są technologicznie savvy ze względu na zwiększone przyjęcie produktów high-tech, badania wykazały, że aktywnie patrzeć na reklamy drukowane. Jeśli masz dużą publiczność millenialsów, nie chcesz przegapić okazji, aby popchnąć swoją markę przed tego typu publiczności.

3) Bardziej wartościowe zniżki/kupony przychodzą poprzez direct mail niż email [3]: Kto nie zapisał się na listę e-mailową swojej ulubionej marki, aby otrzymywać kupony i zniżki? Okazało się, że reklamy drukowane mogą być również doskonałym źródłem otrzymywania rabatów na szeroki wybór towarów i usług. W niektórych przypadkach, reklamy drukowane zawierają głębsze rabaty i bardziej atrakcyjne oferty niż inne kanały cyfrowe (takie jak e-mail).

4) 56% przesyłek direct mail jest czytanych przez odbiorców [4]: Ze względu na charakter bezpośredniej poczty, konsumenci są bardziej prawdopodobne, aby otworzyć swoje bezpośrednie kawałki pocztowe niż jakakolwiek inna forma reklamy. Nawet przy cyfrowym poziomie komfortu konsumentów millenialsów, nadal istnieje przewaga mediów drukowanych w zakresie łatwości użytkowania, zrozumienia i utrzymania.

5) Ponad 55% wszystkich konsumentów zaufać marketingu drukowanego więcej niż jakakolwiek inna metoda reklamy [5]: Ogólnie rzecz biorąc, konsumenci nie ufają reklamom. Jednak badania wykazały, że reklamy drukowane są bardziej prawdopodobne, aby być zaufany niż mediów cyfrowych. W rzeczywistości, 70% Amerykanów donoszą, że uważają reklamy bezpośredniej poczty bardziej osobiste niż reklamy online [6].

BONUS: Sprzedaż firmy wzrasta na każde 2,000 rozdanych wizytówek [7]: Wizytówki są skutecznym narzędziem marketingowym do pozyskiwania nowego biznesu i zwiększania sprzedaży. Według statisticbrain.com, firmy są świadkami 2,5% wzrostu sprzedaży za każdą partię wizytówek przekazanych podczas wydarzeń biznesowych, konferencji i spotkań.

Aby móc konkurować na tym konkurencyjnym rynku, konieczne jest inwestowanie w zintegrowaną strategię marketingową, która obejmuje zarówno kanały online, jak i offline. To pomoże Ci osiągnąć cele biznesowe Twojej firmy w bardziej efektywny sposób.

Źródła: [1] InfoTrends, Direct Marketing Production Printing & Value-Added Services: A Strategy for Growth, grudzień 2015 r. [2] Quad Graphics, Millennials: An Emerging Consumer Powerhouse, grudzień 2015 r. [3] DM Database: http://dmdatabases.com/resources/direct-mail-vs-email-marketing [4] DMA Fact Book 2014 r. [5] [6] All Business: https://www.allbusiness.com/print-marketing-is-not-dead-20463-1.html [7] Statistic Brain Research Institute: statisticbrain.com.