5 kroków do udanej kampanii pocztówkowej EDDM

Udostępnij

Wprowadzając usługę Every Door Direct Mail, USPS wymyślił sposób dla właścicieli małych firm na szybkie i efektywne kosztowo dotarcie do dużej puli potencjalnych klientów. Dzięki EDDM nie ma potrzeby kupowania drogich list mailingowych, z których wiele zawiera błędne lub nieaktualne nazwiska, ani spędzania godzin na drukowaniu i dołączaniu indywidualnych etykiet adresowych.

Chociaż USPS zadba o dostarczenie Twoich pocztówek do każdego gospodarstwa domowego na wybranych przez Ciebie trasach, to do Ciebie należy zaprojektowanie mailingu, który przyniesie maksymalne rezultaty. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami i sugestiami dotyczącymi najlepszych praktyk, jak przeprowadzić kampanię pocztówkową EDDM, która będzie przekonująca i skuteczna.

1. Zdefiniuj swoje cele

Pierwszym krokiem jest określenie, co chcesz osiągnąć poprzez wysyłkę EDDM. Na przykład, jeśli otworzyłeś nową restaurację w sąsiedztwie, możesz chcieć zaprosić okolicznych mieszkańców do wypróbowania Twojego jedzenia, oferując im ofertę z okazji wielkiego otwarcia, której nie będą mogli odrzucić. Lub, jeśli bezpośredni konkurent właśnie otworzył sklep, możesz chcieć przypomnieć swojej bazie klientów, dlaczego wciąż jesteś najlepszy w mieście. Agenci nieruchomości, projektanci krajobrazu i salony fryzjerskie często regularnie wysyłają bezpośrednie mailingi, aby promować swoje usługi i generować nowe tropy. Określenie swojego celu, czy jest nim zwiększenie długoterminowej świadomości marki, czy też zapewnienie krótkoterminowego wzrostu przychodów, pomoże Ci sprecyzować i dopracować swój przekaz.

2. Wybierz odpowiedni rozmiar pocztówki i rodzaj papieru

Nie wszystkie rozmiary pocztówek kwalifikują się do EDDM. Zgodnie z wytycznymi USPS, pocztówki muszą mieć co najmniej 10,5" długości lub 6,125" wysokości, a najkrótszy bok musi mieć co najmniej 3,5".

W GotPrint oferujemy 11 rozmiarów pocztówek kwalifikujących się do EDDM, w zakresie od 4" x 11" do 9" x 12". Idealny rozmiar pocztówki będzie zależał od Twojego budżetu, branży i przesłania. Mniejszy rozmiar pocztówki jest idealny dla sprzedawców detalicznych i firm, które chcą podkreślić pojedynczy produkt lub usługę. Duża ulotka w formie pocztówki jest bardziej widoczną opcją, która może pomieścić wiele zdjęć, wiele kuponów lub obszerną listę produktów/usług.

Ważne jest również, aby wybrać odpowiedni papier dla swojej marki. Wszechstronny papier z błyszczącą powłoką pozwoli uzyskać żywe kolory i obrazy, które wyróżniają się na stronie. Przyjazny dla środowiska papier makulaturowy z matowym wykończeniem nada pocztówce miękkość i styl vintage. Nasze ultra-grube, trójwarstwowe papiery Trifecta to najlepszy wybór dla artystów, projektantów i sprzedawców detalicznych.

Po określeniu właściwego rozmiaru dla Twojej wysyłki, pobierz odpowiedni szablon i przejdź do kroku 3.

3. Dokończ projekt i treść

Chociaż dokładna treść Twojej pocztówki będzie się różnić w zależności od Twoich celów, istnieją pewne uniwersalne wytyczne, które należy wziąć pod uwagę.

Projekt powinien być prosty. Jeśli zamieszczasz dużą ilość tekstu, np. menu restauracji lub plan nadchodzących wydarzeń, spraw, aby pocztówka nie sprawiała wrażenia zatłoczonej, stosując obramowania, nagłówki i wypunktowania. Nie zapomnij o umieszczeniu adresu, adresu strony internetowej i odpowiednich danych kontaktowych. Na koniec, będziesz potrzebował sposobu na śledzenie skuteczności Twojej pocztówki. Do popularnych metod należy oferta na pocztówce, kod rabatowy i/lub zaproszenie odbiorców do sprawdzenia adresu URL w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Jeśli potrzebujesz jeszcze więcej inspiracji, oto kilka przykładów, w jaki sposób różne firmy mogą w pełni wykorzystać pocztówki EDDM:

    Agencje nieruchomości - Przyciągnij nowych klientów, prezentując ostatnie sprzedaże i aktualne oferty. Dealerzy samochodowi - Promuj oferty na koniec roku, aby zrobić miejsce na nowsze modele Stomatolodzy - Wyślij przypomnienia o znaczeniu regularnych badań i czyszczenia zębów. Projektanci wnętrz - Dołącz profesjonalne zdjęcie ostatniego projektu oraz listę godnych uwagi klientów. Spa - zaoferuj darmowy poradnik na temat pielęgnacji skóry do pobrania w zamian za podanie adresu e-mail. Centrum fitness - Zaproś mieszkańców okolicy do wymiany pocztówek na darmowe sesje.

4. Wybierz trasy i daty

Wysyłki EDDM nie wymagają podawania konkretnych nazwisk i adresów, ponieważ przewoźnicy USPS umieszczą Twoje pocztówki w każdej skrzynce pocztowej wzdłuż wybranej trasy (tras). Dzięki naszemu narzędziu szczegółowej mapy (opartej na technologii USPS), możesz wybrać konkretne trasy w obrębie kodów pocztowych według liczby gospodarstw domowych i średniego dochodu. (Aby zobaczyć różne trasy w Twojej okolicy, kliknij na naszą stronę zamówienia EDDM, wybierz opcję z każdego rozwijanego menu i kliknij "Wybierz trasy"). Należy pamiętać, że każda wysyłka EDDM musi składać się z co najmniej 200 listów. Dodatkowo, jeśli zdecydujesz się na samodzielną wysyłkę, jesteś ograniczony do 5,000 listów na pocztę dziennie. Jeśli GotPrint zajmuje się Twoją wysyłką EDDM od początku do końca, nie ma górnego limitu liczby przesyłek, które możesz wysłać w ciągu dnia.

Jeśli chodzi o wybór daty wysyłki, pierwsza wysyłka powinna zbiegać się w czasie z Twoim najbardziej ruchliwym sezonem. Jeśli prowadzisz firmę oferującą korepetycje, wybierz trasy bezpośrednio otaczające lokalne szkoły i zaplanuj wysyłkę pocztówek na przełom sierpnia i września. Jeśli jesteś księgowym, możesz wybrać gospodarstwa domowe o wysokich dochodach, które częściej korzystają z usług specjalistów podatkowych i zaplanować wysyłkę na koniec marca / początek kwietnia. Wystarczy upewnić się, że jesteś przygotowany i obsadzone na wzrost biznesu, zwłaszcza w ciągu pierwszych kilku dni po pocztówki zostały dostarczone.

5. Wydrukuj, zapakuj i wyślij pocztówki

Kiedy już znajdziesz wysokiej jakości firmę poligraficzną, która wydrukuje Twoje pocztówki, następnym krokiem jest przygotowanie ich do wysyłki. Aby mieć pewność, że USPS będzie w stanie dostarczyć pocztówki skutecznie i na czas, upewnij się, że spełniasz wymagania dotyczące etykietowania, pakowania i przetwarzania. Pocztówki powinny być pakowane w stosy po 50-100 sztuk, przy czym każda wiązka nie może być wyższa niż 6 cali. Dodatkowo, musisz wypełnić odpowiednie dokumenty i dostarczyć paczki do właściwego miejsca (miejsc).

W GotPrint zmontowaliśmy tysiące przesyłek EDDM, więc nie tylko spełniamy wymogi USPS w zakresie przepływu pracy i wytycznych, ale także zajmujemy się papierkową robotą i podrzucaniem przesyłek za Ciebie. Jeśli wolisz sam zaprojektować swoją pocztówkę, przed wysłaniem jej do druku sprawdź swój projekt w urzędzie pocztowym. USPS ma określone wymagania dotyczące rozmiaru i układu, a nieprzestrzeganie tych wymagań spowoduje odrzucenie Twoich przesyłek EDDM.

Bonus: Analizuj wyniki i powtarzaj

Dołączając do mailingu wiadomość o charakterze czasowym lub ofertę limitowaną, możesz szybko ocenić, jaki wpływ miał mailing na Twoje wyniki finansowe. Przy stosunkowo niskich kosztach EDDM w porównaniu z innymi kampaniami direct mail, nie trzeba wiele, aby uzyskać pozytywny zwrot z inwestycji! Możesz nawet przetestować kilka rodzajów promocji i wezwań do działania w różnych dzielnicach o podobnej demografii i zobaczyć, który projekt ma najwyższy wskaźnik odpowiedzi.

Jeśli Twój pierwszy mailing nie był tak udany, jak byś chciał, nie zniechęcaj się. Potrzeba czasu i konsekwencji, aby potencjalni nowi klienci zapoznali się z Twoją marką. Zapytaj obecnych klientów, a także rodzinę i przyjaciół, co sądzą o projekcie pocztówki i co chcieliby zobaczyć w przyszłości. Wykorzystaj tę okazję do wypróbowania nowych promocji i strategii, aż znajdziesz formułę, która będzie dla Ciebie odpowiednia.

Mamy nadzieję, że ten kompleksowy przegląd pocztówek EDDM okazał się dla Ciebie przydatny i inspirujący! Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zadzwoń pod numer 877-922-7374 Option 3, aby porozmawiać z jednym z naszych ekspertów ds. marketingu w celu uzyskania dalszych informacji.